Wat is er iconischer voor Lamborghini dan zijn logo met de stier? Het laatste logo was al ruim twintig jaar ongewijzigd gebleven, dus de update is groot nieuws voor liefhebbers van het merk. Je moet wel goed kijken om de verschillen in het nieuwe logo op te merken.
Eenvoud
De stier is minder gespierd dan voorheen, heeft zijn 3D-effect verloren en heeft hij een minder opvallende gouden tint gekregen, in contrast met het zwart en wit van de rest van het logo. De letters van het woord “Lamborghini” zijn breder geworden. Voorlopig is nog niet bekend welk model het nieuwe logo zal introduceren.
Advertentie – lees hieronder verder
Vernieuwing
Lamborghini’s herziene logo komt op een cruciaal moment voor het Italiaanse merk, dat de overstap maakt naar elektrificatie met verschillende hybride modellen, waaronder de Revuelto en de elektrische crossover Lanzador, die in 2028 zou moeten verschijnen. Dit vertegenwoordigt een investering van bijna 2 miljard euro, de grootste in de geschiedenis van het bedrijf.
Op zoek naar een auto? Zoek, vind en koop het beste model op Gocar.be