Chevrolet Captiva
Makke motoren, vreselijke koetswerkbewegingen en een vage besturing waren factoren die ertoe leiden dat deze SUV van Chevrolet niet erg succesvol was in Europa… Hij kwam in 2006 op de markt en werd geleidelijk aan verbeterd, maar kon nooit een vuist maken tegen de Europese concurrentie.
Hyundai Veloster
Het idee van twee deuren aan de rechterkant en één aan de linkerkant was zeker origineel. Alleen vond de Veloster daarvoor geen publiek. Misschien miste het totale concept wat durf en vooral dynamiek.
Advertentie – lees hieronder verder
Lada Kalina
Zowel de vijfdeurs- als de breakversie van de Lada Kalina bracht de eigenaars niet veel vreugde tussen 2004 en 2013. De betrouwbaarheid en de veiligheid leken van een ander tijdperk. Volgens de fora was de service na verkoop evenmin van ordentelijk niveau.
Mercedes R Klasse
Een R Klasse ? Bij Mercedes ? Serieus ? Ja, ja. Dit voertuig, dat tussen 2005 en 2017 werd gebouwd, werd vaak als een corbillard bestempeld! Als je rekening houdt met het gewicht, zou je deze wagen misschien inderdaad best als een ceremoniewagen besturen. Zo kan je optimaal genieten van zijn comfort en ruimte. Maar verder hebben we het nooit echt begrepen…
SsangYong Actyon
Als we een SsangYong in dit klassement plaatsen, is dat vooral om er aan te herinneren welke geweldige vooruitgang dit Koreaanse merk heeft geboekt! Want je kan niet ontkennen dat bij het debuut in Europa de modellen niet helemaal geschikt waren voor onze markt … Zoals deze Actyon Phase I uit 2006. We herinneren vooral de vreselijke look en een te vage besturing. Gelukkig is die periode al enige jaren achter de rug!
Op zoek naar een auto? Zoek, vind en koop het beste model op Gocar.be