Elk jaar is de Super Bowl-finale een niet te missen evenement dat één op de drie Amerikanen voor de televisie verzamelt, met 150 miljoen kijkers wereldwijd. De Verenigde Staten is een ‘autoland’ en de autosector is dan ook sterk vertegenwoordigd in de reclameblokken, die extreem duur zijn. Het kost 7 miljoen dollar om 30 seconden zendtijd te krijgen, exclusief de kosten om de reclamespot te produceren.
Om zich te onderscheiden, gaan de reclamemakers doordacht en creatief tewerk om deze grote groep consumenten te verleiden. We verzamelden hier enkele van de beste spots, met onder meer een prominente rol voor de elektrische auto. Ze zijn typisch Amerikaans en verwijzen ook naar grote audiovisuele Netflix-producties of blockbusters zoals Fast & Furious of Transformers. Maar het meest opmerkelijke is de particulier die zeer veel geld neertelde om negatieve ‘reclame’ te tonen over Tesla en zijn Autopilot. Het is hilarisch. Tesla vindt het minder leuk en wil deze man aanklagen…
Waarom laat de NHTSA de Autopilot van Tesla toe?
Advertentie – lees hieronder verder
Kia Telluride X-Pro All-Terrain AWD SUV
Why not an EV? GM & Netflix
The Jeep 4xe “Electric Boogie”
Jeep 4xe « Parking Spot »
« Premature Electrification », Ram Trucks
FAST X, Official Trailer
The legendary Porsche 911 Carrera RS 3.8 in Transformers: Rise of the Beasts
Op zoek naar een auto? Zoek, vind en koop het beste model op Gocar.be