Enkele maanden geleden haalde BMW het nieuws omdat het nieuwe auto’s aanbiedt met een maandelijks abonnement om te kunnen genieten van verwarmde zetels. Deze nieuwe praktijk heeft heel wat ophef veroorzaakt in de autowereld. Er is nu zelfs een andere constructeur die reageert. Het gaat om Dacia, waar de Britse divisie voor een ‘stunt’ zorgt.
Inbegrepen in de prijs
Het merk heeft namelijk besloten om warmwaterkruiken uit te delen aan klanten die de showrooms bezoeken. Ze werden ‘Heated Seats Saviors’ gedoopt en moeten verwarmde zetels promoten die beschikbaar zijn in de hogere afwerkingsniveaus van de Sandero Stepway, Duster en Jogger. Dacia wil hiermee aantonen dat verwarmde zetels niet zomaar in een abonnement horen en dat de auto’s uit zijn gamma bewust eenvoudig gehouden worden en alleen over zinvolle opties beschikken.
Beperkte serie
Volgens Dacia Groot-Brittannië zijn de warmwaterkruiken beschikbaar in een beperkte oplage in de showrooms in grote steden zoals Londen en Manchester. Een mooie marketingstunt die niet duur was en waardoor overal in Europa over het merk gesproken wordt.
Advertentie – lees hieronder verder
Op zoek naar een auto? Zoek, vind en koop het beste model op Gocar.be