De Suzuki Vitara krijgt licht esthetische veranderingen en vernieuwde technologie.
Nieuws Suzuki Vitara : Ontdek de laatste nieuwtjes
Hier vind je de laatste 10 artikelen gepubliceerd over het model Vitara van Suzuki. Ontdek het laatste nieuws, innovaties en trends rond het merk Suzuki en zijn model Vitara. Mis niets van de up-to-date informatie over nieuwe modellen, technologieën en belangrijke evenementen.
De Suzuki Vitara heeft meer dan gewoon een klinkende naam. Al sinds het eind van de jaren ’80 een toonbeeld van betrouwbaarheid, zijn de nieuwste hybride versies van deze stoere SUV helemaal up-to-date. Dat wil natuurlijk zeggen dat ze spaarzamer dan ooit met benzine omspringen, terwijl ze dan ook nog eens een zéér interessant prijskaartje dragen. (publireportage)
De Suzuki Vitara heeft er al een flinke carrière opzitten en krijgt nu nogmaals een update met ook een sterkere hybride ondersteuning om aan de strengere emissieregels te voldoen.
Van de Vitara is voortaan nog slechts één handgeschakelde versie verkrijgbaar: de 1.4 Turbo Hybrid. Die rekent op de voornaamste troeven van dit model én van Suzuki in het algemeen.
Globalisering in de automobielindustrie leidt er onder meer toe dat sommige automodellen door verschillende merken worden verkocht, telkens met een ander logo dus. Hier zijn de 5 auto’s die onder de meest werden of worden ‘uitgewisseld’.
De nieuwe Suzuki Vitara is sinds kort verkrijgbaar als hybride met batterij van 48 volt. Het resultaat is een wezenlijke stap vooruit qua zuinigheid. Onze lezeres Catherine, die sinds eind juli 2018 met een S-Cross benzine rijdt, ondervond dat aan den lijve.
SUV’s worden vaak terecht verweten dat ze vorm boven functie verkiezen. Gelukkig is er de Suzuki Vitara…
De huidige generatie van Suzuki’s offroad SUV kwam in 2015 op de markt. Vandaag is het tijd voor een tussentijdse facelift. Dit jaar viert het model ook zijn dertigste verjaardag en daarom worden enkele extra’s bedacht.
Dit najaar zal Suzuki de gefacelifte Vitara aan het grote publiek voorstellen tijdens het autosalon van Parijs, beter bekend als Mondial de l’Automobile de Paris. Op grote verrassingen hoef je niet te rekenen maar de lifting is welkom.
Een specialist van speciale effecten maakte een promotiefilmpje dat op een waarachtige actiefilm leek om zijn bescheiden uit Suzuki Vitara uit 1996 te verkopen. Deze video werd al 5 miljoen keer bekeken, maar vreemd genoeg hielp dit niet echt om de wagen aan de man te brengen.